ראשי אודות תקנונים טפסים חדשות ועדכונים כתבות צור קשר

 

אופנים

באולינג

ביליארד

ברידג'

טניס שדה

טניס שולחן

כדורסל

כדורעף

כדורשת

קטרגל

ריצה

שחיה

שש בש

כתבות
זמן הפליי אוף בשש בש
זמן הפליי אוף בשש בש

"חברים, אנחנו מתחילים עכשיו סיבוב שני, פליי אוף עליון ותחתון לחמישה מחזורים. הליגות מאוד צפופות ו'הפרש השערים', מה שנקרא, יכול להכריע. שיהיה בהצלחה"! כך פתח איציק אזורה, רכז ענף השש בש, את ערב יום שלישי ה-30 באפריל, בספרייה של תיכון מקיף ג' בבאר שבע. אחרי פגרת חג הפסח, נכנסה הליגה ליישורת האחרונה שלה לעונה, כש-11 קבוצות (שש בעליון וחמש בתחתון) מתמודדות למעשה על שישה גביעים, שלושה בפליי אוף העליון ושלושה בתחתון.

אחרי שכשלו בטורניר הגביע האישי, שהסתיים לפני היציאה לחופש פסח, שבו זכה השחקן החדש זבולון אבנילוב מסורוקה ב' בניצחון חלק בגמר על האפס מול אלי מעתוק מברום ב', חזרו האלופים מתרכובות ברום א' ומוליכי הטבלה להגן על תואר האליפות שלהם במשחק צמרת מסקרן מול תרכובות ברום ב' שבמקום השלישי.

אזורה הסביר, שהפיק לקחים מסיום העונה הקודמת (אותה ניהל צבי גולדשטיין, שפרש) והחליט לשבץ משחקי דרבי מאותם מקומות עבודה על ההתחלה בפליי אוף, כדי למנוע מקרים לא נעימים ולזות שפתיים, כך "שלא יהיה מצב שיסדרו תוצאה שמתאימה להם"...
לפיכך, התפתח משחק מרתק וצמוד בין שתי הברומיות, כשהמערכה המכרעת הייתה בין קובי ארושס מברום א' לאלי מעתוק מברום ב'. בסיומו של המאבק המותח, ברום א' ניצחה בתוצאה 4-5 ושמרה על מקומה הראשון בטבלה, בהפרש של 4 נקודות מבית הלוחם א' שבמקום השני, שסיימה רק בתיקו 4.5-4.5 עם סורוקה ב' שבמקום הרביעי.

למרות שהם עשו צעד משמעותי לזכייה באליפות שש בש שנייה ברציפות, השחקן הוותיק של ברום א', יאיר בוחניק, לא ממהר לחגוג: "יש עוד 8 נקודות בקופה, ארבעה מחזורים והאליפות עדיין לא הוכרעה. היה קשה לנצח את ברום ב', הם הובילו עלינו 2 וחצי-חצי, אבל הצלחנו לשמור על המקום הראשון. אנחנו רוצים עוד אליפות, צריך לנצח את בית הלוחם ואז ייגמר הסיפור".

משחק שיוויוני נוסף, בחלק התחתון של הפליי אוף העליון, תוצאת תיקו 4.5-4.5 בין אגודת החירשים לקבוצת סיקוונס (וויבלנגת' לשעבר). לשתיהן אותו מספר נקודות, במקומות החמישי והשישי בטבלה.

בפליי אוף התחתון צמוד צמוד. רק נקודה מפרידה בין המוליכה ממפעל פאדגיס בירוחם לסורוקה א' שבמקום השני ולבית הלוחם ב' שבמקום השלישי. פאדגיס וסורוקה א' נפרדו בתיקו 4.5. קבוצת בית הלוחם ב' הופתעה ע"י קבוצת התחתית בית הלוחם ג', בתוצאה 2.5-6.5. "בכדורגל הכדור הוא עגול, בשש בש הקוביות מרובעות... לדעתי, יהיו פה קרבות עד המחזור האחרון", אומר הרכז אזורה, שמבהיר שכל הנקודות של הקבוצות מהליגה הסדירה עברו איתן לפליי אוף".

כתובתינו: בניין מועצת הפועלים - שד' רגר, ת.ד. 627 באר שבע
טלפקס: 08-6463061, נייד: 053-2358118
דוא"ל: sportnegev@gmail.com
הצהרת נגישות כל הזכויות שמורות © הצהרת נגישות