ראשי אודות תקנונים טפסים חדשות ועדכונים כתבות צור קשר

 

אופנים

באולינג

ביליארד

ברידג'

טניס שדה

טניס שולחן

כדורסל

כדורעף

כדורשת

קטרגל

ריצה

שחיה

שש בש

כתבות
חלום הדאבל השלישי ברציפות עדיין בתוקף
חלום הדאבל השלישי ברציפות עדיין בתוקף

רגע השיא של ליגת הטניס למקומות עבודה היה ביום שישי בבוקר, 17/5, במשחקי גמר גביע בשני בתים – עליון ותחתון ובעוד שני משחקים על המקום השלישי, במרכז הטניס באר שבע. "הגאווה הגדולה זה לקחת את הגביע, להביא למפעל ולהראות להנהלה ולוועד את המאמץ השנתי שלנו בטניס", מסביר אליהו גואטה, הקפטן הוותיק של קבוצת אלתא, מהתעשייה האווירית באר שבע.

"זה נדיר שאנחנו מגיעים למעמד הזה", מתרגש גואטה. "עשינו סנסצייה בחצי הגמר כשניצחנו את קמ"ג א', הקבוצה החזקה, 1-2, במשחק שהתקיים בלהבים ואנחנו רוצים להמשיך את ההפתעה. קבוצת בית הלוחם חזקה יותר, אין ספק, אבל ההרגשה שלי – שאנחנו מנצחים. זו תהייה המתנה הכי יפה לפנסיה, כי בסוף השנה אני פורש".

אליהו גואטה, בן ה-66 וחצי, שחקן קבוע של אלתא בזוגות, לא שיחק בגמר בגלל פציעה, "קרע במיניסקוס" וסמך את שתי ידיו על חן טקסיר ועידן אוזנה, שאכן נתנו 'פייט' לנתנאל נתי מלכה ומתן יעקובי, אך בתום מאבק מתיש, הפסידו 6-9. בהמשך, שחקני בית הלוחם ניצחו גם ביחידים והשלימו 0-3 חלק, לאחר כשעתיים וחצי של התמודדות תחת שמש קופחת.

"אנחנו מכוונים לזכייה בדאבל שלישי ברציפות, גם באליפות הליגה וגם בגביע", אומר בביטחון מוחלט השחקן המוביל של בית הלוחם, נתנאל נתי מלכה, שהתלווה באשתו אביבית ובאביו חיים, שבאו לתמוך בו ברגע חשוב בקריירת הטניס, כמו גם המנהלת הספורטיבית מבית הלוחם, מרינה אוכמן. "נקווה שנצליח בפליי אוף (בליגה, שייפתח מיידית ויימשך עד ליום שישי 21/6, שבו יתקיים טקס סיום עונה במרכז והענקת גביעים)".

במשחק על המקום השלישי בגביע זכתה קבוצת קמ"ג א', לאחר שניצחה בדרבי את רעותה למפעל, קמ"ג ב', בתוצאה 0-3. גם בליגה מרק טייב הגמלאי ואדם ישעיהו מקמ"ג א' נמצאים לפני רונן כהן ודימה גיטלמן מקמ"ג ב', מקום שני לעומת מקום שלישי.

בגמר הבית התחתון ניצחה תרכובות ברום 0-2 את בנק הפועלים המפתיעה. איתן הרוש וגל מחרז גברו על מנהל הסניף המרכזי אילן שעיה ועל יועץ ההשקעות אלכס דוברובינסקי. במשחק על המקום השלישי בתחתון הפתיעו שחקני בית החולים סורוקה, סלבה גרינברג ומקסים פוגצ'וב, את רמי צור ואליאור מלול ממפעלי ים המלח, בניצחון 1-2.

יו"ר ענף הטניס (גם יו"ר הכדורעף), משה ישרזאדה, מסכם: "קודם כל, אני רוצה להודות לכל השחקנים ששיחקו בחום הזה; ולעדי שטראוס מזכירת המרכז ולאילן סבג רכז הליגה – על העבודה, ההשקעה והשירות שהם נותנים לענף. הם סידרו את זה כל כך יפה, שכבר באמצע חודש מאי הגענו לגמרי גביע. זאת, למרות כל העיכובים שהיו העונה בגלל המלחמה בעזה וימים גשומים".

כתובתינו: בניין מועצת הפועלים - שד' רגר, ת.ד. 627 באר שבע
טלפקס: 08-6463061, נייד: 053-2358118
דוא"ל: sportnegev@gmail.com
הצהרת נגישות כל הזכויות שמורות © הצהרת נגישות