ראשי אודות תקנונים טפסים חדשות ועדכונים כתבות צור קשר

 

אופנים

באולינג

ביליארד

ברידג'

טניס שדה

טניס שולחן

כדורסל

כדורעף

כדורשת

קטרגל

ריצה

שחיה

שש בש

כתבות
הגביע הוא של רותם אמפרט א'
הגביע הוא של רותם אמפרט א'

הפתעה בביליארד. אלופת הענף, קבוצת בית הלוחם א' באר שבע, הפסידה בגמר הגביע ולא זכתה בדאבל. המנצחת בגמר היא קבוצת רותם אמפרט א' מדימונה, ששחקניה יוסי אלביליה, מוטי שוורץ, מרקו אלבז וסהר נחמני ניצחו בתוצאה 4-6. בשולחן אחד דווקא ניצחו שי יאיר ורון דדון החזקים מבית הלוחם, אבל בשולחן שני הביסו אלביליה ונחמני את יריביהם ובסיכום הכללי, 4-6 לרותם א'.

סהר נחמני הצעיר, בן 27, בעונתו הראשונה בביליארד, גם הוכתר לשחקן המצטיין, כשצבר רצף של 27 נקודות (מתוך 51 נקודות אפשריות), ה"ברייק" הגבוה ביותר באירוע הגמר, שנערך ביום שלישי 21/5/24 במועדון האינטרפול שבמרכז ביג בבאר שבע. את הגביע האישי יקבל בנשף סיום העונה.

"אנחנו מבסוטים. ידענו שאנחנו יכולים להתמודד איתם (עם האלופים מבית הלוחם). התחזקנו כקבוצה ועשינו את זה", שמח ראש קבוצת רותם אמפרט א', יוסי אלביליה, שמסביר את המיקום הנמוך שלהם בליגה (רק מקום שישי) בהעדרותם משני מחזורי הליגה הראשונים, שבהם ספגו הפסדים טכניים של 0-10. מנגד, רון דדון מבית הלוחם א', מאוכזב ביותר: "פספוס. שיחקנו לא טוב. הם שיחקו הרבה יותר טוב מאיתנו. מגיע להם הניצחון והגביע".

במשחק על גביע המקום השלישי, עד 8 נקודות, זכתה סגנית אלופת הליגה, קבוצת תרכובות ברום, שניצחה את פיברו ישראל המפתיעה, בתוצאה 2-6. סוסו חן הוותיק וחבריו לברום, מור דהאן, קובי פריינטה, אמיר חליווה, יגאל פורמן ובני בן נעים, עטורי תארים מעונות קודמות, לא מתרגשים מההישג מול שחקני פיברו יוסי אליגולשוילי, הרצל דניאל, קובי אביב ואלי לוגסי.

מנכ"ל עמותת הפועל ספורט למקומות עבודה במחוז הנגב, אלון ריף, התרשם: לצערי, לא הייתי מספיק במשחקים, אבל שמח שהצלחתי להגיע לגמר הגביע. האנשים כאן מרוכזים מאוד, חשוב להם הניצחון. לפי השקט והמתח באולם, נראה שחשוב לכל אחד לסיים במקומות הראשונים. אני שמח שהעונה התחילה בכלל, עם כל מה שעברנו, עם הרבה עזרה של אבי אבקסיס".

אבי אבקסיס, רכז ענף הביליארד, מסכם את העונה שזה הרגע הסתיימה וכבר מכוון לעונה הבאה: "יחסית לעונת הקורונה (ב-2020) ולכל מה שהיה סביב המלחמה בעזה (ב-7/10), דווקא הייתה עונה טובה. הייתי יותר גמיש בדחיית משחקים בשל המצב שהיה, השחקנים שיתפו פעולה. לצערי הרב, העונה הייתה יותר קצרה מכרגיל, רק סיבוב ליגה אחד בלי טורניר גביע אישי, כי התחלנו את העונה מאוד מאוחר, בהשתתפות כ-45 שחקנים מעשר קבוצות. בתוכניות לעונה הבאה: לקיים ליגת יחידים בשיטת בתים, הטוב משלושה משחקים, במקביל לליגה הקבוצתית בשני סיבובים וגם טורניר גביע לזכרו של אייל נתן ז"ל, שהקים את הענף הזה בעמותה".

כתובתינו: בניין מועצת הפועלים - שד' רגר, ת.ד. 627 באר שבע
טלפקס: 08-6463061, נייד: 053-2358118
דוא"ל: sportnegev@gmail.com
הצהרת נגישות כל הזכויות שמורות © הצהרת נגישות