ראשי אודות תקנונים טפסים חדשות ועדכונים כתבות צור קשר

 

אופנים

באולינג

ביליארד

ברידג'

טניס שדה

טניס שולחן

כדורסל

כדורעף

כדורשת

קטרגל

ריצה

שחיה

שש בש

כתבות
האלופה מים המלח בפעם הרביעית
האלופה מים המלח בפעם הרביעית

מזג אוויר בהזמנה, מעונן חלקית ו-20 מעלות בלבד, בשמונה בבוקר של יום שישי 24/5 קיבלו 44 רוכבי האופניים מ-14 קבוצות שבאו להשתתף בתחרות השישית והאחרונה לעונה ביער מיתר. מנהל המסלול, הראל סוויסה, קבע שלוש הקפות שהם 15 ק"מ. אחרי חמישה ק"מ ראשונים, הוביל אריאל שלי ממסגריית אקספרס על אנדריי שינדלר מאודיוקודס הייטק. כעבור עשרה ק"מ הוביל שינדלר על שלי, אך כמעט כרגיל בסוף שלי עקף את שינדלר והגיע לקו הסיום ראשון, בזמן של 32:26 דקות. שינדלר שני (32:48 דק') ואלדד אברהם ממפעלי ים המלח שלישי (33:20 דק').

בתחרות נטלו חלק שלוש נשים! טל נתיב החזקה ממתן שירותי בריאות וסיעוד, שסיימה 20 בדירוג הכללי (39:42 דק'), מרסל סוויסה מבנק לאומי ולימור חזות מהמשטרה. חזות, בת ה-45, היא רוכבת חדשה בליגה למקומות עבודה, עונה ראשונה שלה והשתתפה בשתי תחרויות בלבד. התרשמותה: "אחל'ה חמודים, עשר כולם באמת. כיף להיות פה. התאהבתי בניר (פינקלשטיין רכז הליגה). אני רוכבת כביש ועשיתי עכשיו מעבר לשטח. זו התנסות נחמדה בקבוצת המשטרה. אני מרחיבה מעגלים ומכירה אנשים חדשים. עם ישראל חי"!

ניר פינקלשטיין האהוב כינס את הרוכבות והרוכבים בצל מתחת לעצים, כשהם מנשנשים פירות יבשים והחל בטקס סיום העונה. "שלום לכולם. נגמרה הליגה, תחרות שישית ואחרונה, בלוח זמנים צפוף, בעקבות מה שקרה בשבעה באוקטובר. באמת, באמת, היה לי לעונג רב לשרת אתכם בתחרויות האלה.
"רוצה להודות לחבריי העמותה – למנכ"ל אלון ריף, ליושב ראש חיים אלקיים ולחבר העמותה שאול מימון (מחיאות כפיים של הספורטאים). העבודה שלהם מאחורי הקלעים עזרה לנו, גם מול קק"ל. תודה גדולה להראל סוויסה ולצוות שלו, הם עושים את העבודה השחורה בשטח. הראל בא שלוש שעות לפני הזמן, מסמן את המסלולים, מנסה לחדש ולרענן. תודה מקרב לב. בלעדיך, זה לא היה כמו שזה. התודה הכי גדולה – לכם (הרוכבים), אתם מרחיבים את לבי. תענוג רב".

את כל מה שכתב הראל סוויסה על דפים לנאום שלו, כבר אמר ניר פינקלשטיין ולכן קיצר בדבריו: "יש עוד בן אדם אחד מאחורי הקלעים שעושה עבודה חשובה, זה יוסי פוקר, ממונה בטיחות על המסלול. תודה ענקית ו... זהו, אני מתרגש".

מנכ"ל העמותה, אלון ריף: "אני שמח ומתרגש להיות פה. מבחינתי, זאת תחרות ראשונה באופניים עם גביעים. מבחינתי, אתם אנשים מיוחדים, כמו בליגת הריצה. זה לא כדורגל או כדורסל, אתם באים מוקדם בבוקר בשביל הנפש. לא ידעתי לפני, כמה פרוצדורה צריך כדי לקיים תחרות אופניים, בטח אחרי ה-7/10, כמה דרישות יש מקק"ל. מלכתחילה, זה שהליגה מתקיימת, זה נס. באמת, כל הכבוד. רוצה להגיד לכם תודה על העונה הזאת, מקווה לראות אתכם בטקס סיום העונה (בנשף הכללי המסורתי)".

30 גביעים הביא עמו אלון ריף ליער מיתר – שלושה גדולים לשלוש הקבוצות הראשונות בליגה – האלופה, זו עונה רביעית ברציפות (!), מפעלי ים המלח, 1,391 נקודות בטבלה; סגנית האלופה החדשה קבוצת קמ"ג, 1,374 נקודות ולקבוצה שסיימה שלישית בדירוג, בנק לאומי לישראל, 1,366 נקודות. הגביעים הללו יינתנו בנשף סיום העונה. אגב, במקום הרביעי הכללי בליגת הרכיבה על האופניים נבחרת המשטרה עם 1,302 נקודות. חמישית רותם אמפרט עם 1,258 נקודות.

גביעים שהוענקו בשטח: לקבוצה ההוגנת, תרכובות ברום; לרוכב המתמיד, שי צמח ממפעלי ים המלח ולרוכב המצטיין של העונה, אריאל שלי ממסגריית אקספרס. 24 גביעים אישיים הוענקו בשמונה קטגוריות שונות לשלושת הראשונים, על פי הניקוד שצברו בחמש התחרויות הטובות ביותר שלהם מבין השש, כשהניקוד המירבי למנצח בתחרות הוא 26 נקודות. כלומר, ניתן להגיע עד ל-130 נקודות.

תחילה, פודיום הנשים: במקום השלישי לימור חזות מהמשטרה עם 48 נקודות, במקום השני מרסל סוויסה מבנק לאומי עם 116 נקודות ובמקום הראשון הרוכבת הכי מהירה, טל נתיב, ממתן שירותי בריאות וסיעוד עם הניקוד המירבי - 130 נקודות.

בני 60 +: במקום השלישי ידידיה בוטבול מתרכובות ברום עם 110 נקודות, במקום השני ולדימיר רומנוב מרותם אמפרט עם 120 נקודות ובמקום הראשון לודוויק אברהם מכללית סורוקה עם 130 נקודות. בני 59-55: שלישי טנגוס מינשורוב ממכון וייצמן רחובות עם 104 נקודות, שני יוסף חנן מרותם אמפרט עם 116 נקודות וראשון אשל סולומון מקמ"ג עם 130 נקודות. בני 54-51: שלישי חגי חורב מתרכובות ברום עם 112 נקודות, שני רן כגן מרותם אמפרט עם 120 נקודות וראשון יחיאל בן הרוש, הרוכב האחד והיחיד ממפעל מגנזיום ים המלח, עם מלוא 130 הנקודות.

בני 50-49: שלישי אסף בן אור מבנק לאומי עם 116 נקודות, שני עובד ארמוזה מבנק לאומי עם 122 נקודות וראשון יובל צ'ובוטרו מקמ"ג עם 126 נקודות. בני 48-45: שלישי שי סממה מהמשטרה עם 110 נקודות, שני ליאור בויום מקמ"ג עם 122 נקודות וראשון אונדריי דודו לוי מבנק לאומי עם 128 נקודות. גילאי 44-43: שלישי ניסן דנון מרותם אמפרט עם 108 נקודות, שני אילן אלאל ממפעלי ים המלח עם 120 נקודות וראשון יוסי עמר מים המלח עם 130 הנקודות האפשריות בחמש תחרויות (מבין שש שהתקיימו).

גולת הכותרת של ענף הרכיבה על אופניים הם ה"נערים" עד גיל 42, הכי מהירים שיש: ראשון, כמובן, אריאל שלי ממסגריית אקספרס ולו 130 נקודות. שני אנדריי שינדלר מאודיוקודס הייטק באר שבע עם 122 נקודות ושלישי אלדד אברהם מים המלח עם 110 נקודות. כמיטב המסורת, כל הרוכבים בעלי הגביעים התכנסו לתמונה קבוצתית למזכרת ולאחר מכן נסעו הביתה לשבת. אנשי בנק לאומי נשארו ביער, כהרגלם, לפיקניק עם שקשוקה שהביאו מהבית ובקבוקי בירה. אפילו בקבוק יין/שמפניה הביאו, ניערו היטב והשפריצו בשמחה רבה. הללויה!

כתובתינו: בניין מועצת הפועלים - שד' רגר, ת.ד. 627 באר שבע
טלפקס: 08-6463061, נייד: 053-2358118
דוא"ל: sportnegev@gmail.com
הצהרת נגישות כל הזכויות שמורות © הצהרת נגישות