ראשי אודות תקנונים טפסים חדשות ועדכונים כתבות צור קשר

 

אופנים

באולינג

ביליארד

ברידג'

טניס שדה

טניס שולחן

כדורסל

כדורעף

כדורשת

קטרגל

ריצה

שחיה

שש בש

כתבות
ברום א' אלופה, בית הלוחם א' סגניתה
ברום א' אלופה, בית הלוחם א' סגניתה

מחזור סיום עונה מרתק שכזה לא זכור בענף השש בש משנת 2000. מחזור מספר 15 שכל כולו הכרעות, בקרבות ראש בראש. הראשונה בטבלה קבוצת ברום א' מול השנייה בדירוג בית הלוחם א' במשחק על האליפות! השלישית ברום ב' מול הרביעית אגודת החירשים על הגביע השלישי והחמישית סורוקה ב' מול השישית בפליי אוף העליון סיקוונס (וויבלנגת').

"שנים שאני בענף השש בש, כשחקן וכרכז עונה ראשונה, ולא נתקלתי בעונה צפופה כזו, שיכולה להסתיים ב'הפרש שערים'. בחיים לא הייתה עונה כזאתי צמודה שיכולה להיות מוכרעת בהפרש מערכות", התפעל איציק אזורה, בערב יום שלישי 4/6/24 בתיכון מקיף ג'.

גם בפליי אוף התחתון היו דרמות של הרגע האחרון. קבוצת פאדגיס מירוחם, מוליכת הטבלה שהייתה חופשית ממשחק, באה לבאר שבע לראות אם יריבותיה יחלפו על פניה. לשנייה בדירוג, סורוקה א', הספיק תיקו מול בית הלוחם ב' שבמקום החמישי והאחרון, כדי לטפס לפיסגה. בית הלוחם ג' וברום ג', עם אותו מספר נקודות, התעמתו ביניהן על המקום השלישי שמקנה גביע.

במשחק המרכזי על אליפות הענף, שהיה מותח, סוער ועצבני, הובילה המוליכה תרכובות ברום א' בשיעור 0-3 ונראתה בדרך לניצחון, אבל בני קידר וחבריו לבית הלוחם א' נתנו 'פייט' חזק וצמצמו את התוצאה ל-2.5-3.5. בית הלוחם הייתה חייבת לנצח, כדי לזכות באליפות, לברום א' הספיק תיקו וזה מה שהיא עשתה – 4.5-4.5 בסיום, הרבה בזכותו של השחקן בועז בן שימול, שניצח פעמיים ופעם אחת סיים בתיקו. קבוצת בית הלוחם א' הפסידה אליפות, מבלי שהפסידה העונה לברום א' – בסיבוב הראשון ניצחה ובשני סיימה בתיקו... אליפות שנייה ברצף לברום א', אחרי שתי אליפויות ברצף של בית הלוחם א'.

תרכובות ברום ב' ניצחה 2.5-6.5 את אגודת החירשים והבטיחה את המקום השלישי. החירשים במקום הרביעי. סיקוונס (וויבלנגת') גברה 2-7 על סורוקה ב' ותפסה את המקום החמישי. סורוקה ב' שישית. בבית ב' סורוקה א' עלתה למקום הראשון (12 נקודות) לאחר ניצחון 3.5-5.5 על בית הלוחם ב'. פאדגיס ירוחם ירדה למקום השני-שלישי באותו מספר נקודות (11) והפרש מערכות (3-) בדיוק כמו של ברום ג', שניצחה 3-6 את בית הלוחם ג', שסוגרת את הטבלה.

בטקס הסיום והענקת גביעים, אמר רכז הליגה, איציק אזורה: "עברנו עונה לא קלה, עונה של מלחמה. אנשים במילואים, תחושות לא נעימות וזה נגע בכל אחד ואחת. התקדמנו, עם כל הקשיים, התגברנו על הכל ובסוף סיימנו את העונה. זו הייתה טבילת האש הראשונה שלי כרכז, והיה לי לעונג. אני מלא גאווה. כיף לי, אני נהנה לראות אתכם כל שבוע, בעיקר את המבוגרים שבחבורה (כבני 80) שמשחקים הוגן וספורטיבי ונהנים. מאחל לכולם הצלחה ושהחטופים יחזרו בשלום מעזה".

מנכ"ל העמותה, אלון ריף, גם הוא בעונתו הראשונה בתפקיד: "קודם כל, אני רוצה להגיד תודה לאיציק. ראיתי שהוא ניהל את הליגה בצורה טובה, בעונה לא פשוטה. אני שמח לראות שיש מתח במשחקים ורצינות שלא מביישים אף ענף. כל הכבוד שהתאמצתם. בטקס סיום העונה הכללי ב-16/7 נעניק את צלחות האליפות/גביעים של הליגה. הספורטיאדה באילת נקבעה ל-29/10".

ריף ואזורה העניקו במקיף ג' גביעים אישיים. לפנינה דהאן מאגודת החירשים, מקום שלישי בטורניר גביע אישי; לאלי מעתוק מברום ב', מקום שני ולזבולון אבנילוב מסורוקה ב', מקום ראשון בעונתו הראשונה בליגה. אנדריי זנו מבית הלוחם ב' קיבל את גביע השחקן ההוגן, "על המקצועיות וההתמדה"; בית הלוחם ג' הוכרזה כקבוצה ההוגנת. על טורניר הגביע הקבוצתי, אשר נערך אי שם בחורף, העניקו ריף ואזורה, שלושה גביעים נוספים: מקום שלישי לסורוקה ב', מקום שני לסיקוונס (וויבלנגת') ומקום ראשון לאגודת החירשים.

כתובתינו: בניין מועצת הפועלים - שד' רגר, ת.ד. 627 באר שבע
טלפקס: 08-6463061, נייד: 053-2358118
דוא"ל: sportnegev@gmail.com
הצהרת נגישות כל הזכויות שמורות © הצהרת נגישות