ראשי אודות תקנונים טפסים חדשות ועדכונים כתבות צור קשר

 

אופנים

באולינג

ביליארד

ברידג'

טניס שדה

טניס שולחן

כדורסל

כדורעף

כדורשת

קטרגל

ריצה

שחיה

שש בש

כתבות
הגביע למקום הנמוך בעולם
הגביע למקום הנמוך בעולם

ישששש... הגביע הוא שלנו", שרו וקפצו במעגל כדורעפני מפעלי ים המלח, רגע אחרי שניצחו במשחק הגמר את קמ"ג, 0-2 במערכות (20-25, 20-25). "זוהי חלוקת תארים הוגנת וצודקת – להם (קמ"ג) האליפות ולנו הגביע", סיכם מצויין השחקן הבכיר של ים המלח, ירון שוורץ, ביום רביעי 5/6 באולם הפנימי והמיושן של תיכון מקיף ו'.

קמ"ג, אלופת הענף החדשה והטרייה, חסרה במשחק הגמר שלושה-ארבעה שחקנים ש"נמצאים במילואים בעזה, חלקם קצינים ביחדות מיוחדות" ובהרכב שכזה התקשתה לסכן את ים המלח. האדומים מהמקום הכי נמוך בעולם הובילו מההתחלה והגיעו להפרש שיא של עשר נקודות במערכה הראשונה, 5-15. המערכה השנייה הייתה יותר צמודה, קמ"ג הובילה לראשונה, 3-6, אבל ים המלח הישוותה ל-7-7, הפכה ל-7-8 לטובתה ושמרה על יתרונה עד לסיום המתוק.

שפטו היטב, שניים ביחד: ניסים יהב על הפרקט ומיקי ממרן על הסולם ממבט על. זאת, לנגד עיניו של מנכ"ל העמותה, אלון ריף. ביציע נראו שתי ילדות חמודות, אחיות לבית משפחת זוהרי, גאיה בת 9 ואופרי בת 11, בנותיו של ניר, שחקן מפעלי ים המלח.

"ניצלנו את החיסרון המשמעותי של השחקנים שלהם, שנערכנו אליהם", הודה ירון שוורץ בסיום. "שמרנו על ריכוז והגביע הוא שלנו. גם אם הורדנו את הרמה, מה שחשוב זה לזכות. בעונה הבאה ננסה ללכת על כל התארים. בעונה כזו מיוחדת, של מלחמה, אני רוצה להודות למשה ישרזאדה, שהצליח להוציא לפועל את משחקי הליגה והגביע באדיקות והתעקש על כך. היו משחקים ספורטיביים ויפים".

הגמר אמנם נגמר, אבל העונה עדיין לא. ביום חמישי הבא, 13/6, מיד אחרי חג השבועות, בשבע בערב, אמור להתקיים אירוע סיום עונת הכדורעף במשחקי "אול סטארס" והענקת גביעים. רכז הענף הוותיק, משה ישרזאדה: "זה טורניר חברתי היתולי לרגל סיום העונה, גיבוש השחקנים משלוש קבוצות הליגה (כולל אדמה-מכתשים), בתקווה שבעונה הבאה, אחרי מלחמה, יצטרפו הקבוצות שהיו אמורות לשחק העונה ושנגיע לשש-שבע קבוצות בכדורעף".

ישרזאדה כינס את שחקני ים המלח וקמ"ג על הפרקט וביקש מהם: "חבר'ה, היום הגמר. שבוע הבא, אול סטארס. חלוקת גביעים, כיבוד... רק אני מבקש, שכולם יבואו, כולל משפחה וילדים, סבא-סבתא. אני רוצה שנראה שהכדורעף הוא ליגה רצינית". אשרי המאמין.

כתובתינו: בניין מועצת הפועלים - שד' רגר, ת.ד. 627 באר שבע
טלפקס: 08-6463061, נייד: 053-2358118
דוא"ל: sportnegev@gmail.com
הצהרת נגישות כל הזכויות שמורות © הצהרת נגישות