ראשי אודות תקנונים טפסים חדשות ועדכונים כתבות צור קשר

 

אופנים

באולינג

ביליארד

ברידג'

טניס שדה

טניס שולחן

כדורסל

כדורעף

כדורשת

קטרגל

ריצה

שחיה

שש בש

כתבות
"יצאתי במיוחד מעזה להגיע לכאן"
"יצאתי במיוחד מעזה להגיע לכאן"

עשרות שחקניות ושחקנים הגיעו ביום ראשון בערב 16/6 למרכז הבאולינג בי 7 שבמתחם הביג בבאר שבע, כדי להשתתף בטקס סיום עונת הבאולינג 2023/24. מנכ"ל העמותה החדש אלון ריף, חבר העמותה הוותיק שאול מימון, יושבת ראש הענף רחל נגר ורכז שבע הליגות (מליגת העל ועד לליגה ד' כולל) אריאל בן ישעיהו (שעיה) הכינו "רק" 93 גביעים ל-72 הקבוצות.

מרבית הגביעים שהוענקו, 72, הם אישיים למצטיינות ולמצטיינים. 21 גביעים נוספים, לקבוצות שזכו בטורנירי הגביע בשבע הליגות. וזה לא הכל: עוד 21 גביעים לפחות יינתנו לשלוש הקבוצות הראשונות בכל אחת מהליגות בנשף סיום העונה הכללי, שייערך ב-16/7 (פרטים על הנשף הגדול, בקרוב).

האירוע בבאולינג נפתח בקטע בלתי שגרתי, בהקרנת מצגת לזכרו של השחקן מוריס איטח ז"ל, מקבוצת בית הלוחם ג', שלא מכבר נפטר במפתיע בגיל 69. חבריו התרגשו עד דמעות. אלמנתו של מוריס ז"ל, אתי, קיבלה בטקס את הגביע של מוריס, שהספיק לזכות במקום הראשון בטורניר האישי בדרג 3, אך לא הספיק לקבל את הגביע שלו... "שלא תדעו צער יותר", אמר בגרון חנוק, שעיה.

מנכ"ל העמותה, אלון ריף, נשא דברים בפני אולם אירועים פנימי מלא בשחקניות ושחקנים: "בהמשך למה שראינו עכשיו על מוריס איטח ז"ל, אנחנו עוברים יום לא פשוט (12 חללי צה"ל שנהרגו במלחמה!). חשבנו לדחות שוב את הטקס, אבל החלטנו להמשיך את החיים. אני שמח שיש הענות גדולה לכבד את המעמד הזה. עברנו עונה לא פשוטה, שבסך הכל עברה בצורה טובה, עם כל המשחקים שהיו צריכים להיות בליגות ובגביעים. שמחתי לראות כאן אווירה חברית, לצד רצינות ספורטיבית ורצון גדול לנצח. תודה רבה לכם"!
יו"ר הענף, רחל נגר: "התרגשנו באמת עם המשפחה, מוריס הוא אחד מאיתנו ואנחנו כואבים. עברנו שנה לא קלה, אבל בזכות שעיה צלחנו את העונה. נודה לאלון ולכל הצוות, שעשו הכל כדי שנגיע לפה ונשבור את השגרה". שעיה הוסיף: "בתחילת המלחמה (ב-21/12/23), הבן של קובי שועה (שחקן ותיק ומצטיין מקבוצת ברום ג'), טל (רס"ל במילואים, בן 31), נהרג בדרום רצועת עזה. אנחנו נזכור אותו תמיד".

את ההצגה בערב הסיום של הבאולינג גנב חייל מילואים, לבוש מדי צה"ל וחמוש בנשק ארוך, ש"התפרץ" לעבר שולחן הכבוד, נטל את המיקרופון וביקש לומר מספר מילים: "יצאתי במיוחד מעזה להגיע לכאן, למרות הלחימה. מה-8 באוקטובר אני לא בעבודה, אבל מדי פעם 'הברזנו' לבאולינג לשחק והכל בזכות שעיה.

תודה רבה לך על הכל"!
הדובר המפתיע הוא יהודה אביגל, שחקן קבוצת הביטוח הלאומי, שזכה בגביע סגן אלוף ליגה א' (175 נקודות בממוצע) והתגאה גם בשני גביעים שקיבלה חברתו לקבוצה, גילה חזן, שהיא אלופת ליגה א' מבין הנשים (143.72 נקודות בממוצע) ובעלת התוצאה הגבוהה ביותר בליגה הרביעית (187 נקודות).
סיגל אמיתי מסורוקה ו' היא אלופת הליגה הארצית (155.81 נקודות בממוצע). סמדר טוויזר משירותי בריאות כללית ב' היא אלופת הלאומית (177 נקודות בממוצע). פנינה חדד מהמרכז לבריאות הנפש היא אלופת ליגת העל (146.7 נקודות בממוצע).

בין הגברים, חן נגאוקר מקבוצת סורוקה ב', אלופת הענף, הוא אלוף ליגת העל (188.2 נקודות בממוצע). סגנו וחברו לקבוצה, צחי טייב (184.8 נקודות בממוצע), הוא בעל התוצאה הגבוהה ביותר בכל הענף העונה, 299 נקודות מתוך 300 אפשריות!
בטקס הוענקו גם גביעים קבוצתיים על טורנירי הגביע בשבע הליגות השונות. קבוצת בית הלוחם א' גזלה את הדאבל מסורוקה ב' וזכתה בגביע ליגת העל. מיכאל רואש, קפטן הקבוצה המאוחדת החדשה, סורוקה-שב"כ א', התגאה להניף אל על בשמחה גלויה את גביע הליגה הלאומית. בגביע הליגה השלישית זכתה אדמה-מכתשים של יוסי בן עמי ויובל לוי. קבוצת טבע טק לקחה את גביע ליגה א'. גביע ליגה ב' הוא של רותם אמפרט ב'. שלושה שחקני תרכובות ברום ב' – דרור זווילי, טדי סיום ויגאל ברסן, באו לקבל את גביע ליגה ג'. רשות מקרקעי ישראל ג' זכתה בגביע ליגה ד'.

כתובתינו: בניין מועצת הפועלים - שד' רגר, ת.ד. 627 באר שבע
טלפקס: 08-6463061, נייד: 053-2358118
דוא"ל: sportnegev@gmail.com
הצהרת נגישות כל הזכויות שמורות © הצהרת נגישות