ראשי אודות תקנונים טפסים חדשות ועדכונים כתבות צור קשר

 

אופנים

באולינג

ביליארד

ברידג'

טניס שדה

טניס שולחן

כדורסל

כדורעף

כדורשת

קטרגל

ריצה

שחיה

שש בש

כתבות
42 גביעי טניס שולחן
42 גביעי טניס שולחן

עונת טניס השולחן הסתיימה רשמית ביום שני בערב 24/6/24 בטקס הענקת גביעים באולם בית"ר באר שבע בתיכון אמי"ת (מול מקיף ג'). ל-17 קבוצות משלוש ליגות, הוכנו 42 גביעים. 8 גביעים לארבע הראשונות בליגת העל ובלאומית בטורניר הגביע הקבוצתי, 16 גביעים לארבעת הראשונים בארבעה דרגים בתחרויות היחידים, 16 גביעים לשני טורנירי הזוגות ושני גביעי הגינות – קבוצתי ואישי. 12 גביעים נוספים, לארבע הראשונות בכל אחת מהליגות, יוענקו ב-16/7 במשכן לאמנויות הבמה, במסגרת נשף סיום העונה של כלל הענפים.

מנכ"ל העמותה אלון ריף, חבר העמותה שאול מימון, חבר העמותה חיים אלקיים, יו"ר הענף שאול שמעון, רכז הטנ"ש האחד והיחיד משנת 2005 ועד היום אלכס שטרקר, מקים הענף, ביחד עם יד ימינו השופט דני בלנרו, ניהלו את הטקס. שטרקר לשחקנים: "חברים, כמו כל שנה, אנחנו עורכים טקס הענקת גביעים. התחלנו את העונה באיחור, בגלל המלחמה ובסך הכל הצלחנו לסיים יפה. היו חסרות לנו כמה קבוצות בגלל המצב, נקווה שנראה אותן פה בעונה הבאה".

היו"ר, שאול שמעון: "אני רוצה להודות לכם מכל הלב על המאמץ שעשיתם בשנה הקשה שהייתה. אני נהנה לראות את השקט שלכם במשחקים". המנכ"ל, אלון ריף: "כיף לי לראות את כולכם. ראיתי משחקים של אנשים מקצועיים. היה קשה לנו להתחיל את העונה, אנחנו שמחים שבעזרת דני, אלכס ושאול הצלחנו להרים את הליגה. כל הכבוד לכם שבאתם והשקעתם. תודה רבה". השופט, דני בלנרו: "אני רק רוצה להוסיף, שמבחינה מקצועית אני רואה התקדמות עצומה של השחקנים והענות יוצאת מן הכלל. שניפגש בעונה הבאה עם יותר שחקנים ויותר קבוצות".

בעוד קבוצת בית הלוחם א', של המאמן-שחקן יפים גורביץ', זכתה באליפות הענף עונה שלישית ברציפות, קבוצת וישיי דימונה, שהייתה האלופה לפני כן שלוש עונות ברצף, קטפה את גביע הליגה, בניצחון בגמר על בית הלוחם א'. הקפטן הוותיק של וישיי, דימה אסקוטסקי, קיבל את הגביע הקבוצתי וגם לקח את גביע הזוגות, עם חברו רוסלן ברקוטוב. זאת, לאחר שניצחו בגמר את דודו גופר ורומן רוזן מבית הלוחם.

בטורניר גביע הליגות הלאומית והארצית זכתה קבוצת תרכובות ברום א', המנוהלת ע"י יאיר מיקיי, שגברה בגמר על בית הלוחם ד'. בטורניר הזוגות של הליגות השנייה והשלישית ניצחו בגמר אנדריי שינדלר מאודיוקודס הייטק ומיכאל גינזבורג מסורוקה צמד ממפעלי ים המלח, את איגור שמחייב ואיליה לבייב.

תחרויות היחידים התחלקו לארבעה דרגים: בגמר דרג א' ניצח רוסלן ברקוטוב מוישיי דימונה את זוריק מנשרוב מבית הלוחם. בגמר דרג ב' גבר ולד קניגין ממגנזיום ים המלח עם אברהם עמידן מבית הלוחם. בגמר דרג ג' זכה אנדריי שינדלר מאודיוקודס הייטק על חשבונו של מיכאל שוב מבית החולים סורוקה. גמר דרג ד' הוא של פליקס מרון מחברת החשמל שהותיר מאחור את בני חכמון מבית הלוחם.

שני גביעי הגינות הוענקו – קבוצתי ואישי. הקבוצה ההוגנת של הענף היא אלתא באר שבע מהליגה הלאומית. השחקן ההוגן הוא יצחק ברגר מבית הלוחם ב' שבליגת העל. יש לציין, כי את שחקני בית הלוחם בטקס ליוותה מנהלת הספורט שלהם מרינה אוכמן.

כתובתינו: בניין מועצת הפועלים - שד' רגר, ת.ד. 627 באר שבע
טלפקס: 08-6463061, נייד: 053-2358118
דוא"ל: sportnegev@gmail.com
הצהרת נגישות כל הזכויות שמורות © הצהרת נגישות