ראשי אודות תקנונים טפסים חדשות ועדכונים כתבות צור קשר

 

אופנים

באולינג

ביליארד

ברידג'

טניס שדה

טניס שולחן

כדורסל

כדורעף

כדורשת

קטרגל

ריצה

שחיה

שש בש

כתבות
גמר לזכרו של הכדורגלן דוד רדהאי
גמר לזכרו של הכדורגלן דוד רדהאי

ב-2/11/2023 נפטר במפתיע דוד רדהאי, שחקן קט רגל פעיל של קבוצת בזק ב' בליגה א' למקומות עבודה, והוא בן 55. רדהאי שיחק בעברו כדורגל בקבוצת בית"ר באר שבע. הוא סבל בשנים האחרונות ממחלת הסוכרת והלך לעולמו כתוצאה מניוון שרירים מוחי. הוא הותיר אחריו אישה ושלוש בנות. יהי זכרו ברוך!
הנהלת עמותת הפועל ספורט למקומות עבודה באר שבע, בראשותו של המנכ"ל החדש, אלון ריף, החליטה מיד כי טורניר הגביע בליגה א' בקט רגל יוקדש לזכרו של רדהאי, בעקבות פנייתו הנמרצת של יו"ר ועד העמותה ויו"ר ענף הקט רגל החדש, חיים אלקיים, גימלאי של בזק, שעבד ביחד עם דוד רדהאי והכיר אותו היטב.

אלקיים: "דוד רדהאי שיחק במסגרת העמותה משהו כמו 25 שנים. הוא היה משחקני הנשמה היותר מקצועיים. היה לו חלק מאוד גדול בהצלחה של בזק, כשהייתה בליגות הגבוהות. זכיתי לעבוד איתו בבזק, כמו שהוא היה בכדורגל, ככה הוא היה גם בעבודה – איש חרוץ מאוד. לצערנו, בנובמבר הלך לעולמו, רגע אחרי שפרש מהעבודה. כולנו הוכנו בתדהמה, כי הוא היה באמת איש מיוחד. גביע ליגה א', זה הליגה של הקבוצה שלו. למשפחה, שתדעו, שדוד תמיד נמצא בזכרונות שלנו".

בני משפחתו של רדהאי הוזמנו והגיעו לגמר גביע ליגה א', שנערך בתיכון מקיף ו' בבאר שבע, ביום שני 24/6/24. מנכ"ל העמותה, אלון ריף, כדורגלן עבר, העניק לילדי המשפחה את מדליות העמותה כמזכרת ואמר: "כמובן שהסכמנו שהגביע יהיה על שמו של דוד רדהאי. דוד תמיד היה שחקן של מאמן. בשקט, בענווה, בהרבה מקצועיות. תמיד לקח את המשחק בשיא הרצינות, היה ווינר והיה מקצוען. זה הכבוד שלנו, שהגביע הוא לזכרו".

גיסו של דוד רדהאי הודה לעמותה בשם המשפחה: "תודה רבה לכם. דוד תמיד רצה לנצח. הוא היה ווינר אמיתי! אני בטוח שהוא הסתכל מלמעלה על משחק הגמר והיו לו הרבה הערות... חברו הטוב של רדהאי, אפשר לומר בן זוגו למשחק בבית"ר באר שבע ובבזק, יעקב כאלף, התקשה לדבר בטקס ודמעות ניקוו בעיניו. רדהאי היה מגן ימני וכאלף בצד השני מגן שמאלי. הם שיחקו ביחד והיו חברים טובים מאוד קרוב ל-30 שנה.

משחק הגמר עצמו, היה בין ארגון עובדי צה"ל, הקבוצה האלופה של ליגה א', לבין תרכובות ברום ד', שהתקדמה לאחרונה למקום השלישי. שחקני מצל"ח, שמם הקודם של עובדי צה"ל, היו עדיפים על פני חניכיו של מתי דבש הפצוע, שהדריך את ברום ד' מהקו. דור אוחיון ונועם דעי כבשו והצעידו את צה"ל ליתרון 0-2 במחצית. מאור שלום המחליף קבע 0-3 במחצית השנייה.

יעקב לוי, "הקמע" של קבוצת עובדי ארגון צה"ל, ניער בקבוק שמפנייה והשפריץ לכל עבר, אפילו על רכז הענף, סידני נקש. השופט הבכיר, מאיר לוי, שלף לעברו את הכרטיס האדום... שמחה גדולה למי שזכתה בדאבל ועלתה ליגה עונה שנייה ברציפות ומכוונת גבוה לליגה הלאומית!
בני משפחת רדהאי היו שותפים להענקת התשורות בסיום גמר גביע ליגה א'. עדן ביטון מארגון עובדי צה"ל זכה בשני תארים אישיים – מצטיין משחק הגמר ותגלית העונה. חברו לקבוצה, נועם דעי, הוכרז כמצטיין הליגה כולה לעונת 24/25. קבוצת בית הלוחם ב' קיבלה את גביע ההגינות. תרכובות ברום ד' לקחה את גביע המקום השני ומדליות ואת הגביע של המקום הראשון הניפה הקבוצה המופלאה של ארגון עובדי צה"ל.

כתובתינו: בניין מועצת הפועלים - שד' רגר, ת.ד. 627 באר שבע
טלפקס: 08-6463061, נייד: 053-2358118
דוא"ל: sportnegev@gmail.com
הצהרת נגישות כל הזכויות שמורות © הצהרת נגישות