ראשי אודות תקנונים טפסים חדשות ועדכונים כתבות צור קשר

 

אופנים

באולינג

ביליארד

ברידג'

טניס שדה

טניס שולחן

כדורסל

כדורעף

כדורשת

קטרגל

ריצה

שחיה

שש בש

כתבות
גביעי הליגות הנמוכות והוותיקים
גביעי הליגות הנמוכות והוותיקים

שבוע גמרי הגביעים בקט רגל הסתיים לו ביום רביעי 26/4/24 במקיף ו', בגמר גביע ליגה ב', שהחל בשבע בערב, בשיפוטם של אילן וקנין ואמיר נגאוקר, במשחק בין עיריית באר שבע ב' למפעל סיקוונס (וויבלנגת' לשעבר) מנאות חובב.

היה זה גמר מפתיע שבו הקבוצה שבמקום הראשון בליגה הפסידה לזו שבמקום הרביעי. כבר בדקה השנייה עלתה העירייה ליתרון צפוי, משער של ערן בן הרוש הוותיק. שלוש דקות חלפו ויואל פרטוש הישווה ל-1-1. בדקה ה-11 הושג מהפך, 1-2 לסיקוונס, משער של איתן סבג, שחקן עבר של הפועל באר שבע.

בדקה ה-24 העירייה הייתה קרובה להשוות את התוצאה ל-2-2, לאחר שרונאל חדד הוכשל ברחבה, אבל אורי אברהם בעט את הפנדל טיל לקורה. הדקות האחרונות של ההתמודדות היו סוערות ויצריות. שני שחקנים, אחד מכל קבוצה, הורחקו בכרטיס אדום, לאחר תיקול וריב ביניהם ועל המגרש נשארו רק שלושה שחקנים + שוער לכל קבוצה. החמצות מסמרות שיער נרשמו בשני הכיוונים, עד לשריקה הסופית, 1-2 לסיקוונס.

בטקס הענקת הגביעים, לא הסתיר הרכז סידני נקש את אכזבתו מהתנהגות הקבוצות. "חבל שהערב הזה הסתיים בטונים צורמים. כל הכבוד למנצחים שעשו את העבודה". גם מנכ"ל העמותה, אלון ריף, התייחס לעניין: "משחק גמר גביע, אין ספק שיהיו אמוציות ורצון לנצח, גם לי זה היה כשחקן. לצערי, כאן זה היה קצת יותר מדי... חבל לי שחלק משחקני העירייה לא נשארו לכבד את המעמד. מקווים לראות אתכם בטקס הכללי של סיום העונה, ב-16/7 במשכן לאומנויות הבמה".

שוער סיקוונס, יניב דנינו, נבחר למצטיין הגמר וקיבל מדליה. ניסו הלימי, שהדריך את עירייה ב' מהקו, הוכרז כמנהל קבוצה מצטיין של כל הליגות וקיבל פסלון. נציג העירייה, אברהם פסח, ניגש לקבל את גביע המקום השני. גביע המקום הראשון ניתן לסיקוונס המפתיעה, שחגגה.

בגמר ליגה ג', שנערך ביום שלישי 25/6, בשיפוטם של משה בוחבוט ודודו מור חיים, ניצחה קבוצת בית הלוחם ג' את נגב אקולוגיה בתוצאה 1-4. חניכיו של המאמן אבי כהן מבית הלוחם זכו בדאבל – אליפות וגביע. נגב אקולוגיה, בעונתה הראשונה בקט רגל, סיימה במקום השני גם בליגה וגם בגביע. מכובד.

עומר קלימי, בן ה-23, כבש שני שערים בגמר ונבחר לשחקן המצטיין. אביו, רונן קלימי, בן 58, גם הוא מקבוצת בית הלוחם ג', הוכתר לשוער העונה בכל שבע הליגות. הוא ספג 13 שערים בלבד ב-16 משחקי ליגה, ממוצע ספיגה של 0.8 למשחק. קבוצת מפעלי תובלה נבחרה להוגנת, לאחר ש"הופיעה בספורטיביות לכל המשחקים ולא איבדה עניין, למרות שהייתה בתחתית הליגה".

21 שנה אחרי שנפטר ועדיין מקדישים בעמותה את גביע ליגת הוותיקים בקט רגל לזכרו של אדמונד ידן, שהיה מראשוני הליגות למקומות עבודה בכדורגל וקט רגל, אשר גם היה רכז הליגות וגם שימש כשופט. "אדמונד ידן היה מורי ורבי", ציין שופט העבר והרכז הנוכחי, סידני נקש. כבכל שנה, האלמנה דניאלה ידן והבן מאיר ידן העניקו את התשורות לזוכים.

והמנצחים, ובגדול, הם שחקני קמ"ג ב' (מקום שלישי בליגה) שנתנו 0-4 חלק לרותם אמפרט א' (מקום לפני אחרון). שוער קמ"ג ב', סלבה פיצ'חדזה, הצטיין וקיבל מדליה. שחקן קמ"ג ב', איתי קאשי, בלט כשכבש שני שערים. שפטו בגמר הוותיקים: משה בוחבוט ודוד מור חיים, ביום שלישי 25/6.

איציק יונה, מהקבוצה האלופה בליגת הוותיקים, טבע טק, הוכתר לשחקן המצטיין של העונה. גבריאל מרילשוילי, מקבוצת הוותיקים של שירות בתי הסוהר, נבחר לשחקן ההוגן של כל שבע ליגות הקט רגל. גביע הקבוצה ההוגנת ניתן לקבוצת מפעל פאדגיס מירוחם, שעשתה סיומת נהדרת בליגה ותפסה את המקום הרביעי בטבלה.

כתובתינו: בניין מועצת הפועלים - שד' רגר, ת.ד. 627 באר שבע
טלפקס: 08-6463061, נייד: 053-2358118
דוא"ל: sportnegev@gmail.com
הצהרת נגישות כל הזכויות שמורות © הצהרת נגישות